Mi a különbség a MENNYISÉGI és a MINŐSÉGI ingatlanos között?

by Tóth Rita
in Blog

 Kevésre tehető azoknak a száma, akik valamilyen formában nem találkoztak még ingatlanközvetítővel. Akár saját tapasztalatot szerezve, akár kollégák, ismerősök elmondása alapján gyorsan kialakul egy vélemény az ingatlanosokról. Mint minden szakmában, itt is vannak olyanok, akik jól csinálják, és akadnak olyanok, akik kevésbé szimpatikusak, eredményesek. A szaktudáson és tapasztalaton kívül az emberi tulajdonságok és a hozzáállás is jelentősen befolyásolja az ingatlanosokról alkotható képet.

   Általánosságban elmondható, hogy az országos hálózattal rendelkező franchise cégeknél elsődlegesen az ingatlan állomány mennyisége a legfőbb szempont. Sok iroda, számtalan ingatlanos, hatalmas adatbázis az ingatlanokból. A nagy számok törvénye alapján természetes, hogy vannak eladások. A cégtulajdonos részéről tervszámok, elvárások, és nagy teljesítmény követelmények vannak, és ez gyakran erőltetett, görcsös munkavégzést eredményez. A mennyiség mellett vajon a minőségre is tudnak figyelni?

   Mit értünk minőségi ingatlanközvetítés alatt?

   Elsődlegesen olyan szolgáltatásokat, melyek által többet, jobbat tud nyújtani az ingatlanos az eladó vagy a vevő részére. Ezek közé tartozhat a szakszerű és látványos alaprajz, látványterv elkészítése, vagy az ingatlan virtuális bemutatása 3 dimenzióban. Rendkívül látványos és vonzó tud lenni a saját honlappal hirdetett ingatlan. Különösen akkor, ha ez párosul egy kreatív szöveges leírással és minőségi fényképekkel.

   Emellett fontos megemlíteni, hogy nemcsak az eladó ingatlan tulajdonosát, hanem az ingatlant kereső ügyfeleket is nívósan kell kiszolgálni az elégedettséghez.

 

 Milyen eredménnyel jár egy színvonalas ingatlan hirdetés?

   Legfőképpen azzal, hogy felgyorsul az értékesítési folyamat. Jóval előbb kelnek el azok az ingatlanok, amelyek igényes tálalással kerülnek a piacra. Jelentősen hatékonyabb az eladás azokkal a módszerekkel, amelyek révén kitűnik a hirdetés a többi ingatlan közül. Számos alkalommal tapasztaltuk azt, hogy az ingatlan tulajdonosa próbálkozott a lakása/háza eladásával, ám nem járt eredménnyel hónapokon keresztül. Miután kérték az irodánk segítségét, néhány napon belül elkelt az ingatlan.

  

Miért páratlan az értékesítési módszerünk?

   “A mókus agyában nem sok minden történik. Amit nagyvonalakban “a mókus agyának” nevezünk, annak nagy része csak egy dologgal foglalkozik: az élelemmel. Az átlagos mókus ilyesmiken gondolkodik: vajon mit lehet itt enni? Ez a gondolat ismétlődik ezután némi változtatással (pl.: Hol az ennivaló? Haver, állati éhes vagyok! Az ott egy ételdarab? és Van még kaja?) úgy napi hat-hétezerszer.” (Kate DiCamillo)

   A mókussal ellentétben más szemlélettel tekintünk az ingatlan értékesítésre. Nem az ennivalóra gondolunk folyamatosan, hanem az étel tálalására. A kiváló tálalás akkor is meghozza az étvágyat, ha alig éhes az ember.

   TÁLALTASD VELÜNK AZ INGATLANODAT! HIDD EL, RÁHARAPNAK!

www.iranytu-ingatlan.hu